Funkcionális tréning TRX-szel (páros)
50972
post-template-default,single,single-post,postid-50972,single-format-standard,cookies-not-set,eltd-core-1.0.3,ajax_fade,page_not_loaded,,borderland-ver-1.14,vertical_menu_enabled, vertical_menu_left, vertical_menu_width_290,smooth_scroll,paspartu_enabled,paspartu_on_top_fixed,paspartu_on_bottom_fixed,vertical_menu_inside_paspartu,grid_800,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive
 
trx, funkcionalis edzés

Funkcionális tréning TRX-szel (páros)

Mi a Power Fitness 3-ban úgy gondoljuk, hogy a funkcionális tréning megfelelő edzésmódszer mindkét nem számára, és közösen küzdeni a céljaitokért nagyon inspiráló dolog tud lenni. Azonban sokaknak nem teljesen tiszta, mit is takar pontosan a funkcionális tréning megnevezés, így tartanak attól, hogy belevágjanak, és kipróbálják ezt a fajta edzést. Mi szeretnénk eloszlatni ezt a félelmet, amely a funkcionális tréning edzésmódszert körülveszi, hiszen egy nagyon hatékony, és tudatos edzésforma.

Miért jó edzésmódszer a funkcionális tréning?
  • Mert a funkcionális tréning segítségével az egyes gyakorlatok tetszőlegesen könnyíthetők és nehezíthetők, így mindketten aktuális edzettségi állapototoknak megfelelően tudtok dolgozni egyazon edzésen, ugyanazon gyakorlat számotokra optimális nehézségi szintjén.
  • Mert itt a lányok is keményen nyomhatják a fekvőtámaszt és a fiúk sem hagyják ki a lábnapot, így saját testsúlyotokat használva mindketten garantáltan át fogtok mozgatni minden izomcsoportot.
  • Mert edzőnk fantáziája határtalan, így akár páros gyakorlatok is szerepelhetnek majd az edzéseken.
  • A hagyományos alakformáló edzésekhez viszonyítva itt sokkal komolyabban megterheljük keringési rendszert, ezért állóképesség is javulni fog.
  • Mert a TRX használatával mindketten gyorsan, akár már egy hónap alatt szebb testtartásra, tónusosabb izomzatra, jobb állóképességre tehettek szert, így nem győzitek majd begyűjteni a bókokat, hogy milyen szép pár vagytok.
Mindennapi mozgás

A funkcionális tréning órákon olyan gyakorlatsorokat végzünk, melyek során a testünk, illetve az izmaink a természetes módon mozognak. Az egyes izomcsoportokat nem külön-külön dolgoztatjuk meg, hanem egy egészként fókuszálunk a testre. Vagyis egy gyakorlat nem attól funkcionális, hogy TRX-szel, vagy éppen kettlebellel végezzük el, de nem is attól, hogy több gyakorlatot teszünk össze egy összetett gyakorlatsorrá. Tulajdonképpen ennyire egyszerű ez az egész, nincs ebben semmi túlbonyolított dolog.

Ha szeretnéd magad másban is kipróbáni, vagy szeretnéd picit más szemszögből is próbára tenni a tested, akkor feltétlenül kóstolj bele a funkcionális tréning világába is – teljesen új kihívásokkal fogsz szembesülni, ha nyitsz egy picit más irányba is!

A Wikipedia oldalán magyar nyelven bővebben is olvashattok a témával kapcsolatosan.

Funkcionális training TRX-szel:
funkcionális tréning Judittal

funkcionális tréning Judittal