Férfias edzés – nőies izmok
50945
post-template-default,single,single-post,postid-50945,single-format-standard,cookies-not-set,eltd-core-1.0.3,ajax_fade,page_not_loaded,,borderland-ver-1.14,vertical_menu_enabled, vertical_menu_left, vertical_menu_width_290,smooth_scroll,paspartu_enabled,paspartu_on_top_fixed,paspartu_on_bottom_fixed,vertical_menu_inside_paspartu,grid_800,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive
 
TRX edzés

Férfias edzés – nőies izmok

Nő vagy és sportolni szeretnél, ezért elkezdted nézegetni a különböző mozgásformákat: konditerem, aerobic, crossfit, funkcionális edzés, TRX edzés …

Szeretnél fogyni, formálódni, kicsit izmosodni is, de tartasz tőle, hogy az edzéstől túl nagy, férfias izmaid lesznek, és elveszted nőies idomaidat? Női TRX edzőként hitelesen biztosíthatlak arról, hogy ez nem fog megtörténni! Ebben a cikkben a TRX-szel történő edzésre szeretnénk egy kicsit kitérni és segítséget nyújtani mindenkinek, aki hallott már erről az edzésmódszerről, de még tart tőle, hogy kipróbálja.

Miért jó dolog a TRX edzés?

Ha az interneten rákeresel a „funkcionális edzőheveder, TRX, felfüggesztéses edzés” kifejezésekre, számos videót találsz, amin amerikai tengerészgyalogosok edzenek ilyen módon. Ez azonban ne riasszon el, ha kicsit tovább keresgélsz, olyat is fogsz látni, hogy törékeny jógás lányok használják ugyanezt az eszközt, sőt gyógytorna, rehabilitáció keretében dolgoznak vele sérült sportolók vagy akár idős emberek.

Mindez csak azt bizonyítja, hogy a TRX egy igen sokoldalú eszköz, így ha eljössz csoportos óráimra a Power Fitness 3-ba, akkor saját fittségi szintednek és edzéscéljaidnak megfelelően tudsz dolgozni: edzésed lehet ugyan kemény és férfias, de külsőd nem lesz ilyen. Az egyes gyakorlatok tetszőlegesen könnyíthetők vagy nehezíthetőek, az órák során garantáltan megmozgatunk minden izomcsoportot, és már igen rövid idő elteltével azt fogod megtapasztalni, hogy az egész megjelenésed fittebb, tónusosabb lett, az állóképességed javult, formád pedig sokkal inkább nőiesebb lett, mint előtte. Kemény munkád eredménye rövid időn belül szemmel látható lesz, és ezt mások is észre fogják venni.

A TRX edzés során sokféle terhelés éri szervezetünket a funkcionális, összetettek a mozgások miatt. Ez a módszer az emberi testet  helyezi a középpontba, mint egy egységes rendszert. A TRX segítségével javítható az állóképesség, fejleszthető a koordináció, növelhető a hajlékonyság, megerősíthetőek a core (törzstartó) izmok, illetve a  a testtartásra is jótékony hatással van.

A Wikipedia oldalán magyar nyelven is olvasgathattok a TRX-ről, amennyiben felkeltette az érdeklődéseteket.

TRX edzés Judittal:

TRX edzés Judittal